søndag den 23. september 2012

Lately on Instagram






- Jeg har taget billeder af mine blomster bukser- som sælges (Hvis I vil købe??)
- Min mor lavede lækker frugt salat i en fantastisk farve kombination!
- Jeg arbejder hårdt på min praktikopgave!
- Jeg gav den gas på danse gulvet med min søster til vores forældres 50 års fødselsdag.
- Jeg har haft fødselsdag og fik lækker morgenmad og gave på sengen af min dejlige kæreste :)
- Jeg har nydt København i selskab med min dejlige kæreste!

- I took pictures of my flower pants.
- My mum made delicious fruit salad- and look at the colours!
- I am working my ass off with my intern assignment!
- My sister and I danced the night away at our parents' 50 year birthday.
- I turned 23 and were spoiled with breakfast and gifts in bed by my boyfriend :)
- I've enjoyed Copenhagen with my boyfriend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar