mandag den 22. oktober 2012

Back Home From Texas





Så er jeg hjemme fra Texas. Mega lækker tur! Jeg levede virkelig som en ægte amerikaner i en uge. Gik i biografen og så Pitch Perfect- den kan varmt anbefales når den kommer til Danmark d. 24 Januar. Bare det at gå i bio i USA er noget helt andet end i DK. Folk er meget mere aktive og jubler og yeaher når der sker noget- det er sjovt :)
Et par dage inde i min tur, tog jeg med min veninde tilbage på hendes skole (Austin College) Det var vidst ret nemt for hendes medstuderede at se jeg ikke var fra USA, eller i hvert fald Texas, men sjovt og spændene var det :)
Hele turen var fantastisk, men blev forsinket fra Dallas til Chicago og var derfor nødsaget til at blive i Chicago en nat (24 timer) Hvilket ikke er det sjoveste når man rejser alene i et fremmede land og en helt ny fremmed by! Men Chicago er helt sikkert en by jeg en anden gang skal udforske lidt mere!
xoxo

There, back from Texas.  I had such a nice trip and I really got to feel like an American for a week. I went to the movies and watched Pitch Perfect. The movies are a completely different experience in The US than it is in Denmark. People are much more involved in the movie, which I really liked!
After a couple of days I went back to my friend's school- Austin College. I think her fellow students knew that I wasn't from America, eventhough I think my accent is pretty awesome ! ;)
The trip was amazing, but on my way home my plane from Dallas to Chicago was delayed and I didn't make my connecting flight, which meant I had to spend the night in a foreign country and a foreing city! But Chicago is definitely a city I have to come back to!
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar