torsdag den 25. oktober 2012

Pink by Victorias Secret


Pink by Victorias Secret er helt nyt for mig- Det er meget muligt at det er et undermærke de har haft MEGET længe, men jeg har først set det og opdaget det i sidste uge da jeg var i USA. Jeg fik hapset tre par lækre seamless trusser med hjem samt et par "almindelige" trusser. Jeg fik også kigget på denne taske mens jeg stod derinde, men valgte at gå uden, hvilket jeg fortrød 100% da jeg kom til Danmark, og hvad gør man så når man ikke har en VS i DK?! Man går på nettet og bestiller den hjem. Mandag aften blev den bestilt, torsdag eftermiddag ligger den på mit køkkenbord- Score!

It might not be a surprise to anyone that Victorias Secret has a line called Pink, but for me, it's a whole new world! I just discovered Pink by VS last week when I went to The States. I went back with 3 pairs of seamless panties and a regular pair, and I watched this bag from a distance and decided to leave it. When I got back to DK I decided that the bag should belong in my wardrobe, so I went online and ordered it home!! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar